به هدفت ایمان داشته باش (ارزان و مطمئن خرید کن)... از فایل های فروشگاه دیدن فرمائید (شاید همونی باشه که دنبالش می گردی)... هر فایلی نیاز داشتی ارائه میشه فقط کافیه از قسمت تماس با ما پیام ارسال کنی...

محل لوگو

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 90
  • بازدید دیروز : 100
  • بازدید کل : 706657

پرسشنامه استاندارد مشکلات یادگیری کلورادو ویلکات و همکاران (CLDQ)


پرسشنامه استاندارد مشکلات یادگیری کلورادو ویلکات و همکاران (CLDQ)

پرسشنامه مشکلات یادگیری کلورادو که از ۲۰ آیتم تشکیل شده است توسط ویلکات و همکاران (۲۰۱۱) تهیه شده و مشکلات یادگیری را متشکل از پنج عامل اساسی خواندن، حساب کردن، شناخت اجتماعی، اضطراب اجتماعی و عملکردهای فضایی می داند که موجب مشکلات یادگیری می شوند. این پرسشنامه توسط والدین دانش آموزان تکمیل می شود. پاسخ به هر عبارت در یک مقیاس لیکرت ۵ درجه ای از اصلاً (۱) تا همیشه (۵) می باشد.

روایی و پایایی پرسشنامه

در پژوهش (منبع داخل فایل) ، به منظور وارسی اعتبار پرسشنامه مشکلات یادگیری کلورادو از دو روش همسانی درونی و بازآزمایی استفاده شده است. همسانی درونی کل پرسشنامه و خرده مقیاس های آن از طریق محاسبه ضریب آلفای کرونباخ برآورد گردید . دامنه ی ضریب آلفای کرونباخ از ۰-۱ در نوسان می باشد که ضریب ۷۰/۰ معمولاً به مثابه ی ملاک قابل قبول در نظر گرفته می شود (منبع داخل فایل) . کوچک بودن مقادیر خطای معیار اندازه گیری برای کل آزمون و مولفه های فرعی آن نیز نشان می دهند که انحراف معیار توزیع نمرات خطا در آزمون های فوق کم و معرف اعتبار بالا می باشد. معیار قضاوت در مورد مقادیر خطای معیار اندازه گیری به نسبت تعداد داده های آزمون و خرده آزمون ها می باشد. با توجه به اینکه ضریب آلفای کرونباخ برای CLDQ و کلیه مولفه های آن از ۷۰/۰ بیشر است لذا همسانی درونی کل پرسشنامه و خرده مقیاس های آن مورد تأیید قرار می گیرد.

پایایی و روایی: دارد

ابعاد (مولفه): دارد

نوع فایل: ورد

منبع: دارد 

تعاریف عملیاتی و مفهومی: دارد

تفسیر و توضیحات: به صورت کامل دارد

قیمت: 1500 تومان

تعداد صفحه: 6

پرسشنامه کاملا استاندارد است

%MCEPASTEBIN%


مبلغ قابل پرداخت 2,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

به هدفت ایمان داشته باش (ارزان و مطمئن خرید کن)...

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما