به هدفت ایمان داشته باش (ارزان و مطمئن خرید کن)... از فایل های فروشگاه دیدن فرمائید (شاید همونی باشه که دنبالش می گردی)... هر فایلی نیاز داشتی ارائه میشه فقط کافیه از قسمت تماس با ما پیام ارسال کنی...

محل لوگو

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 65
  • بازدید دیروز : 81
  • بازدید کل : 707560

افزایش قد با تمرینات روش گروتالر داینامیک


افزایش قد با تمرینات روش گروتالر داینامیک

گروتالر داینامیک روش جهانی برای افزایش قد


سلام بیتا بیات هستم کارشناس فیزیولوژی ورزشی، لازم دانستم قبل از این که شما با روش گرو تالر داینامیک آشنا شوید چند تا نکته رو صادقانه خدمتتان عرض کنم، خیلی اتفاقی با این متد آشنا شدم و قبل از آن همه روشها رو برای افزایش قد امتحان کرده بودم و نتیجه نگرفته بودم ولی در عین ناباوری با این متد در مدت شش ماه هشت سانت افزایش قد داشتم. من تا چیزی رو امتحان نکنم و به تاثیرش ایمان نیاورم به دیگران توصیه نمیکنم توسط یکی از دوستانم با این متد آشنا شدم، ابتدا شک داشتم چون راه های خیلی زیادی امتحان کرده و بودم و واقعا ناامید شده بودم حتی شش هفته اول هیچ نتیجه نگرفتم طوری شد که میخواستم برنامه رو کنار بگذارم ولی با اصرار دوستم ادامه دادم و نتیجه گرفتم. همه ما میدانیم بلند قد بودن یک شانس و امتیاز هست برای هر شخصی، شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که به خاطر کوتاهی قد از کسی که دوستش داشتید جواب رد شنیدید(گاهی دلیل واقعی این پذیرفته نشدن برای شما مشخص نخواهد شد ولی اصولا مشخصات ظاهری و الخصوص قد یکی از فاکتورهای مهم در انتخاب هست) یا شاید پیش بیاد بخاطر کوتاه قد بودن نتوانید در شغل که بهش علاقه دارید استخدام شوید، راستش جامعه ما جامعه ای که بیش از حد به تیپ و ظاهر افراد اهمیت میدهد در مورد درست یا نادرست بودنش من اینجا حرفی نمیزنم ولی فعلا اینگونه است. البته مختص ما هم نیست تو بقیه کشورهای جهان هم وضع به همین منوال هست.

نگاهی به این آمار بیاندازیم:
بر اساس مطالعات انجام شده هر اینچ (هر اینچ برابر با دو و نیم سانت است) اضافه قد نتایج زیر را در بر خواهد داشت:
- افزایش درآمد سالانه به میزان ۵۰۰ دلار
- افزایش بلندی قد توجه بیشتری را (بیش از سایرین) به خود جلب می کند.
- تنها ۳ درصد از زنان با مردان کوتاه قدتر از خود ازدواج می کنند و همچنین مردان تمایل بیشتری به زنان بلند قامت تر دارند.
- در هنگام استخدام معمولا افراد بلند قامت تر ۷۵% شانس بیشتری خواهند داشت صاحبان مشاغل رده بالا (مدیران و...) معمولا بلند قدتر از متوسط جامعه هستند قد بلندتر باعث اعتماد بنفس بیشتر است.

 

 

برای دریافت فایل رایگان و ارائه توضیحات بیشتر روی لینک دانلود کلیک کنید.

 

  انتشار : ۷ بهمن ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 737

برچسب های مهم

به هدفت ایمان داشته باش (ارزان و مطمئن خرید کن)...

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما